Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management of small business: domestic and foreign experience
Ponomareva, Alla ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Chebotar, Yury (oponent)
V první kapitole (úvod) odhalil význam, účel, cíle, předmět, objekt, informační databáze a metody výzkumu. V druhé kapitole se zabývá teoretickými aspekty studia praxi v řízení malého podniku, včetně historie rozvoje malých podniků v Rusku, obecné vlastnosti a základní principy řízení malé firmy, současný stav rozvoje malých podniků v Rusku a zahraničí. Třetí kapitola zkoumá aktuální stav a problémy řízení rozvoje malých podniků ve velké metropoli. Provádí analýzu a hodnocení řízení rozvoje malých podniků ve velké metropoli. Jsou vyvíjeny hlavní oblasti zlepšení řízení rozvoje malých podniků v současných podmínkách, včetně využití zahraničních zkušeností pro rozvoj malých podniků v Rusku a vypracování strategie státní podpory a rozvoje malých a středních podniků ve velké metropoli. Tato strategie může zahrnovat: integrovaný přístup k rozvoji drobného podnikání, vytvoření stabilního systému infrastruktury pro podporu malých podniků, zvyšování úrovně podnikatelské gramotnosti, zapojení mládeže v podnikatelské aktivity a řadu dalších směrů státní podpory malých a středních podniků ve velké metropoli.
Vhodné metody řízení internetových projektů
Syrový, Tomáš ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práce se zabývá problematikou internetového produktu a internetového projektu. Popisuje internetový produkt, jeho specifické vlastnosti, cíle a okolí. Zaměřuje se na rozdělení internetového produktu na jednotlivé typy podle požadavků a zabývá se použitelností hotového řešení. Práce se dále zabývá složitostí definice internetového projektu a vnímání pojmů internetový produkt a internetový projekt veřejností. Na základě dotazníkového šetření a definicí klasického projektu se snaží o vlastní definici internetového projektu. V další části práce je možné nalézt popis životního cyklu internetového produktu. Práce tento cyklus rozděluje do čtyř opakujících se fází a každou z nich přibližuje. Dále přináší definici rolí, které se podílí na internetovém produktu. Více do detailu je rozepsána vývojová fáze internetového produktu. Je popsáno technologické prostředí a architektura mající na tuto fázi vliv. Práce obecně pojednává o metodikách, zabývá se jejich použitelností při vývoji a přináší seznam se stručným popisem několika z nich. V závěru práce se nachází rozhodovací strom a rozhodovací tabulky, které pomáhají s výběrem vhodné metodiky pro konkrétní typ internetového produktu s ohledem na počet osob ve vývojářském týmu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.